Ideálne miesto pre tvoje podnikanie

East Office

O nás

Získajte komplexný servis, ktorý Vám zjednoduší a zefektívni podnikanie na Slovensku, Ukrajine a v Európskej únii. EastOffice Vám na jednom mieste poskytne služby virtuálneho sídla, služby recepcie, spracovanie pošty, prenájom kancelárie alebo zasadacej miestnosti a ďalšie komplexné poradenstvo.

EastOffice vznikol v rámci projektu DRUŽBA SLOVENSKO – UKRAJINA, spolufinancovaného z Nórskeho finančného mechanizmu a štátneho rozpočtu SR. Jeho prevádzkovateľom je DRUŽBA SLOVENSKO – UKRAJINA, n.o., so sídlom Rázusova 49, 040 01 Košice, ktorá bola založená v roku 2013 za účelom podporiť cezhraničnú spoluprácu medzi susediacimi krajinami Slovenskou republikou a Ukrajinou.

Spoznajte výhody EastOffice

Stabilná a lukratívna adresa

Zvýšte prestíž Vašej spoločnosti registráciou jej sídla na lukratívnej adrese s prémiovými službami a reprezentatívnym prostredím.

Komunikatívnosť

Všetky služby poskytujeme v 4 jazykoch (SK, UA, RU, EN).

Pošta dostupná online

Prijaté zásielky zaevidujeme v informačnom systéme, do ktorého budete mať on-line prístup pomocou mobilnej aplikácie.

Komplexnosť

Popri službách, ktoré poskytuje EastOffice Vám zabezpečíme členstvo v obchodnej komore EastPort a sprostredkujeme komplexné poradenstvo v oblasti daní, práva, marketingu a iné.

Servis pre zahraničné osoby

Pre subjekty zo zahraničia poskytujeme úplny servis pri zakladaní spoločností, pri získaní povolenia na pobyt v SR, slovenského štátneho občianstva a mnohé ďalšie.

Zníženie nákladov na podnikanie

Neplaťte za prenájom a vybavenie kancelárie. Ušetrite registráciou spoločnosti v EastOffice a využívajte benefity prostredia a služieb.

Súhlas so zriadením sídla spoločnosti (miesta podnikania)

Pri zakladaní spoločnosti potrebujete mať pre svoju spoločnosť registračné sídlo. Toto sídlo spoločnosti sa zapisuje do Obchodného registra Slovenskej republiky (obchodný register). Na účel zápisu sídla spoločnosti do obchodného registra Vám vydáme súhlas so zápisom adresy nehnuteľnosti (Rázusova 49 v Košiciach) ako sídla Vašej spoločnosti do obchodného registra.

Pre fyzické osoby – podnikateľov vydáme súhlas so zápisom adresy nehnuteľnosti ako ich miesta podnikania v živnostenskom registri. Súhlas so zriadením sídla ponúkame aj neziskovým organizáciám, občianskym zdroženiam a ďalším právnickým osobám, ktoré nie sú založené za účelom podnikania.

Označenie poštovej schránky

Poštovú schránku na Rázusovej 49 v Košiciach označíme obchodným menom Vašej spoločnosti tak, aby bolo zabezpečené prijímanie akýchkoľvek zásielok.

Spracovanie pošty

Zabezpečíme preberanie poštových zásielok adresovaných Vašej spoločnosti, vrátane doporučených zásielok určených do vlastných rúk. O každej prijatej zásielke budete bezodkladne informovaný e-mailom.

Následne zásielku oskenujeme a zaevidujeme na dátovom úložisku, do ktorého budete mať on-line prístup prostredníctvom vlastných prihlasovacích údajov.

Obsah naskenovaných zásielok Vám bude kedykoľvek a kdekoľvek k dispozícii na nahliadnutie.

Prenájom zasadačky

Prinášame Vám prenájom exkluzívnych rokovacích a školiacich miestností, ktoré môžete využiť nielen na stretnutie s obchodnými partnermi a klientmi, ale aj na skupinové kurzy pre verejnosť, semináre, školenia a obdobné aktivity. Rokovacie a školiace miestnosti sú plne technicky vybavené (pripojenie na internet, dataprojektor a plátno, smart TV).

V cene prenájmu sú zahrnuté:

  • služby centrálnej recepcie,
  • internetové pripojenie,
  • technické vybavenie miestnosti,
  • úprava interiéru podľa želania klienta,
  • základný catering,
  • minerálna voda, káva, čaj.

Virtuálna asistentka

S našou službou Virtuálna personálna asistentka máte svoju administratívnu silu vždy dostupnú a pritom platíte len čas, ktorý pre Vás asistentka skutočne pracovala.

Úlohy Virtuálnej personálnej asistentky:

  • zastúpi Vašu spoločnosť pri rokovaniach s úradmi, zariadi napr. parkovaciu kartu, prihlásenie vozidla, výpisy z registrov, potvrdenia z úradov a poisťovní,
  • zaistí prepis dokumentov, korekciu textu, písanie úradných listov, úpravu prezentácií,
  • postará sa o organizáciu pracovného kalendára, napr. dohodnutie schôdzok s vašimi obchodnými partnermi,
  • zápis z rokovania v slovenskom, ukrajinskom, ruskom alebo anglickom jazyku,
  • zariadi rezerváciu hotelov, lístkov, leteniek,
  • široké spektrum ďalších služieb na základe vašich požiadaviek.

Call centrum

Táto služba predstavuje spoľahlivý a jazykovo zdatný sekretariát, ktorý prijíma telefonické hovory v mene Vašej spoločnosti, preberá odkazy a tieto Vám odovzdáva dohodnutým spôsobom (e-mail, sms, telefonát).

Povedali o nás

Cenník

Vyskúšajte naše služby zdarma do 30.04.2017. Cenník je platný od 01.05.2017.

Podnikatelia Člen EastPort Neziskový sektor
30 eur / mesiac 25 eur / mesiac 20 eur / mesiac
Súhlas so zriadením sídla spoločnosti
Označenie poštovej schránky
Spracovanie pošty
Call centrum
Prenájom rokovacej miestnosti 15 eur / h 15 eur / h 15 eur / h
Prenájom seminárnej miestnosti 30 eur / h 30 eur / h 30 eur / h
Virtuálna asistentka 15 eur / h 15 eur / h 15 eur / h

Staňte sa aj Vy klientom EastOffice!

Vyplňte jednoduchý formulár a krátko popíšte svoju požiadavku. Obratom Vás budeme informovať o ďalšom postupe.